Halaman

Anak kucing Dipijak hingga Kepala besepai oleh wanita ini

 Perhatikan gambar gambar di bawah ni. Sadis dan kejam betul betina seksi ni. Sama jugak dengan tukang ambik gambar ni sekali. Kalau tak suka kucing pun campak je ke tepi, tak pun buang dalam kolam tu, tahu la dia berenang sendiri, eh jangan, tu pun kira kejam jugak.

pijak anak kucing
Siap tunjuk caring lagi

pijak sampai pecah kepala anak kucing

pijak sampai pecah kepala anak kucing
Comelnya anak kucing ni, Kesian.

pijak sampai pecah kepala anak kucing
Pijak perut dulu, ni pun dah kira cedera parah ni, organ dalam konfirm kena

pijak sampai pecah kepala anak kucing

pijak sampai pecah kepala anak kucing
Dua dua tumit sekali kat atas kepala, gua pasti deh anak kucing ni masih hidup

pijak sampai pecah kepala anak kucing
Sampai keluar bijik mata, harap2 masa ni kucing ni dah mati, seksa kalau hidup

pijak sampai pecah kepala anak kucing
Sampai nya hati betina laknat ni

pijak sampai pecah kepala anak kucing
Ntah apa penyakit pompuan ni, 



pijak sampai pecah kepala anak kucing
pijak sampai pecah kepala anak kucing
Kalau dapat peluang rasa nak bunuh balas je perempuan hodoh ni.

Kejamnya orang macam ni, tak tau apa hukuman di negara dia. harap2 bila dia mati nanti lebih seksa dari apa yang dia buat pada kucing ni, Ikut cara dia, ni bukan first time, takde geli2 pun darah kena kaki. Mungkin sebelum ni pernah buat tanpa kamera. 

Boleh tahan banyak jugak aku guna perkataan 'ni'. Tak pro langsung

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

hei betina kenapa kau pijak kepala kucing tu.kau tak da agama ke.ke mak bapak kau tak hajar kau.kau tu sedarlah sikit diri kau tu.sebab aku tengok otak kau binatang sama je.kesian kan kau mesti kau tak belajar kat sekolah kan.layak ke betina macam kau ni nak jadi manusia.orang macam kau dasar tak ade maruah.aku rasa lebih elok betina macam kau tu yang jadi binatang. biar aku pijak kepala kau sampai pecah bersepai.kau tak kenal sapa aku cina babu.sekali aku sound kau melayang kot.betina murahan macam kau ni layak jadi kain buruk aku je.kau tu dah lah cina babu.masuk negara orang nak buat masalah pulak.aku rasa macam nak sepak muka kau tu sampai mampus.dasar betina tak ada adab.geram aku.biar betina macam kau ni masuk ke dalam neraka kena bakar sampai mampus.kurang ajar punya betina.kau jangan nak buat kucing lagi ah.kalau aku dapat tahu mampus kau dengan aku.aku seksa kau.aku doa kau tu dapat balik apa yang kau dah buat kat kucing tu.dasar bodoh.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...