Halaman

10 Bayi Unik

Bayi ini dilahirkan di India pada 2001. Selepas setahun ekor pada hujung belakang nya mencecah sehingga 10 inci. Ramai percaya ianya merupakan jelmaan dewa hindu.

Lahir pada 5 november 2008, bayi ini mempunyai 8 jari kaki dan tidak mempunyai ibujari tangan.

Lakshmi Tatma- Budak perempuan ini juga lahir di India dan ramai percaya ia juga jelmaan Dewa Vishnu oleh penduduk setempat. Selalunya kelahiran begini melibatkan kembar siam yang bercantum.

Di bangladesh pada 2008, bayi dengan dua kepala ini dilahirkan

Bayi ini lahir pada 2006. Keadaan ini dinamakan anencephaly dalam istilah perubatan. Berlaku ketidak sempurnaan dalam perkembangan otak sejak dalam kandungan
Pada Mac 2010 bayi ini dilahirkan di Gilgit Pakistan. Kulit kelihatan pecah, begitu juga bibir dan kelopak mata. Walaubagaimanapun bayi malang ini meninggal dunia sejurus selepas dilahirkan.


Amilia Taylor adalah bayi terkecil dunia yang pernah dilahirkan. Bernasib baik kerana ia hanya dua minggu melepasi had masa pengguguran.

Kaydon dan Layton Richardson dilahirkan pada hari sama oleh ibu yang sama, berkongsi rahim yang sama. namun Kuasa Allah menunjukkan kedua adik beradik ini berbeza bangsa. 


Dunia dihebohkan dengan kanak kanak perempuan yang dikatakan mengandung. Sebenarnya dia membawa kembar parasitnya yang tidak dilahirkan normal sebaliknya berkembang di dalam perutnya. Setelah menjalani pembedahan membuang kembar itu kanak kanak ini kembali normal seperti kanak kanak lain.


 Bayi Pramatang ini diisytiharkan mati selepas dilahirkan. Ajaibnya selepas dua jam bayi ini dikesan mula menunjukkan tanda masih hidup.

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...